radosnakuchnia to miejsce dla ludzi z wyobraźnią i poczuciem humoru, które nie ginie przy prozaicznych czynnościach, jak przygotowywanie śniadania czy zmywanie naczyń. To jednak również produkty bezpieczne, przystosowane do kontaktu z żywnością i wysokich temperatur, dobre jakościowo i sprawdzone. Dziękujemy, że jesteś z nami!

 

DARMOWA DOSTAWA POWYŻEJ 150 PLN   Kliknij "mam kupon rabatowy" i wpisz kod: DOSTAWA

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

                 

Reklamacje i zwroty

 Jeśli kupiony w naszym Sklepie produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, zgodnie z prawem istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od momentu wejścia w posiadanie przeczy (czyli dostarczenia przesyłki do Klienta, pod wskazany adres). Aby dokonać zwrotu, wystarczy wysłać e-mail na adres sklep@radosnakuchnia.pl z informacją o zamiarze zwrotu, a następnie odesłać towar na adres Sklepu: Sklep Internetowy Radosna Kuchnia, KIKOJOMA J. Bielecka i M. Kłęk Spółka Jawna ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa. Prosimy, by odsyłać produkty w oryginalnych opakowaniach, nie uszkodzone. Sklep zwróci środki na Państwa konto wraz z kosztami wysyłki towaru (w jedną stronę), nie przekraczającymi kosztów najtańszego oferowanego w naszym Sklepie zwykłego sposobu dostarczenia przesyłki. Niestety, będą musieli Państwo ponieść koszty odesłania do nas zwracanego towaru.

Chcąc dokonać zwrotu lub reklamacji towaru, mogą Państwo skorzystać z poniższych formularzy (jednak nie jest to konieczne). Wypełniony i zeskanowany formularz można dołączyć do maila z informacją o chęci zwortu lub reklamacji, lub wysłać do nas tradycyjną pocztą.

Formularz odstąpienia od umowy

Formularz reklamacji towaru

 

Szczegółowe informacje dotyczące trybu postępowania reklamacyjnego i zwrotu towarów znajdą Państwo niżej:

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy (dzień dostarczenia przesyłki).

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas , czyli Firmę KIKOJOMA J. Bielecka i M. Kłęk Spółka Jawna ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa, właściciela Sklepu RadosnaKuchnia.pl, adres e-mail do kontaktu: sklep@radosnakuchnia.pl, telefon kontaktowy: 501759900 oraz 604105856, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego tutaj: FORMULARZjednak nie jest to obowiązkowe. 

  

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, którym jest przesyłka pocztowa priorytetowa Poczty Polskiej – 11 zł),niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać nam rzecz na adres: Sklep RadosnaKuchnia.pl, KIKOJOMA J. Bielecka i M. Kłęk Spółka Jawna ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

Zobowiązujemy się dostarczyć Państwu produkty bez wad.

Reklamacje z tytułu niezgodności produktu z umową sprzedaży można składać w szczególności pisemnie na adres: Sklep RadosnaKuchnia.pl, KIKOJOMA J. Bielecka i M. Kłęk Spółka Jawna ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@radosnakuchnia.pl

Odpowiemy na Państwa reklamację niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji wyślemy na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

Prosimy o podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

 

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

 Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl